Novinky

Zverejnené: 13.03.2018

Prepracovaný modul pre newslatter

Zverejnené: 13.03.2018

Modul ponuky

Zverejnené: 13.03.2018

Čisté URL adresy

Zverejnené: 27.08.2017

Porovnávač produktov

          0 ks 0.00 €

          shopping_cart
          search

           UPRAVENÉ 18.11.2016

          Statusy objednávok

           

          Pre jednoduchšiu správu objednávok vám systém umožnuje vytváranie statusov cez administráciu - Objednávky - Statusy objednávky.

           

          Vytvorenie nového statusu objednávky

           

          Položka obsahujúca v stĺpci "Predvolený" zelenú fajku sa nastaví pri novej objednávke. Pre každý jazyk môže byť iba jedna.

           

          Nový status pridáte pomocou tlačidla "Pridať nový status". Celkový počet a názvy závisia iba od vašej fantázie.

           

          Ak napr. využívate dvoch dopravcov a denne posielate niekoľko balíkov, odporúčame vytvoriť: „Posielame dnes Poštou, Posielame dnes kuriérom“. Pri vybavovaní stačí následne použiť filter v zozname objednávok.

           

          Formulár na pridanie/úpravu vyzerá nasledovne:

           

          Formulár na pridanie či úpravu statusu

           

          Farba definuje podfarbenie čísla objednávky v ich zozname pomocou hexadecimálneho kódu. Ak ho nepoznáte, je možné vyberať z palety farieb.

           

          Definovať môžete aj texty odosielané po nastavení prostredníctvom emailu či sms. V prípade sms náš systém podporuje bránu od firmy Eurosms.

           

          Do textu pre email už nemusíte vkladať oslovenie či pozdrav, nakoľko toto je už zakomponované v automatickej správe o zmenene statusu (administrácia - Nastavenia - Automatické správy - Správa po zmene statusu).

           

          Úprava automatickej správy pre zmenu statusu

           

          Funkciu "Vrátiť týmto statusom produkty na sklad" využijete najmä pri stavoch typu "Zrušená" alebo "Neprevzatá". Umožňuje totiž, v prípade, že používate sklad, vrátiť naň všetky produkty z objednávky.

           

          Ak zaškrtneme "Označené objednávky sa rátajú do celkového obratu", objednávky s takýmto statusom sa budú rátať do celkového obratu na hlavnej stránke administrácie.

           

          Nechýba ani možnosť odosielania súborov po nastavení statusu. Môžete tak jednoducho poskytovať návody či iné potrebné dokumenty.

           

          O Kika Api (externý sklad) sa dozviete viac v článku: